Popular Posts

Mealshake Shaklee

Semua ibu bapa mahukan yang terbaik untuk anak mereka. Bukan sahaja terbaik dari segi akademik malah dari segi kesihatan juga ibu bapa mahukan anak mereka sentiasa dalam keadaan sihat dan cergas. Tiada ibu bapa yang inginkan anak mereka sakit bairpun hanya selesema atau demam ibu bapa pasti akan merasa susah hati dan pasti memikirkan cara untuk menyembuhkan anak mereka suapaya kembali sihat dan ceria.


MEALSHAKE


Mealshake Shaklee



Mealshake ini adalah makanan tambahan yang sangat sesuai untuk kanak-kanak. Ia menyedaiakan hidangan lengkap dan asid amino serta nutrisisnya mudah diserap untuk kegunaan seharian. Diperbuat daripada bahan semulajadi : buah-buahan, sayur-sayuran, kacang soya, lactalbumin (sejenis susu), dan banyak lagi.


Manfaat Mealshake


  1. Nutrisi lengkap - Menyediakan 24 jenis vitamin,mineral dan zat perlu serta lesitin soya yang bekerjasama dengan vitamin larut lemak.Kekurangan zat boleh mengurangkan kadar penyerapan vitamin dan mineral oleh tubuh badan.
  2. Membekalkan nutrien kepada sel tubuh - Melalshake mengandungi protin yang tinggi tetapi tidak mengandungi laktosa . Protin ini membantu dalam pembinaan sel-sel kulit, rambut, organ, darah imun dan lain-lain pada kanak-kanak.
  3. Membantu tumbesaran-  Mealshake mengandungi asid folik,biotin, kalsium dan magnesium yang diperlukan untuk membina tulang dan sel-sel untuk proses tumbesaran.
  4. Meningkatkan ketahanan badan - Mengandungi Vitamin ACE, Selenium dan zink yang tinggi oksida untuk melawan jangkitan.
  5. Membekalkan darah yang cukup- Mengandungi Vitamin B yang lengkap , zat besi dan copper yang cukup untuk membina sel-sel darah merah yang sihat.
  6. Detoksifikasi - Mampu mengelak masalah sembelit kerana kaya dengan serat larut.

Testimoni Mealshake

 "Anak picky eater tetapi sekarang selera makan meningkat"

Mealshake Shake


Mealshake adalah makanan tambahan yang terbaik dan sesuai untuk anak anda kerana ia mempunyai nutrien yang lengkap untuk anak-anak seharian.


Hubungi saya 

Dynas

011- 266 93906

Pengedar Shaklee Seluruh Malaysia


4 comments:

  1. Anak saya pun minum ni. Nda pernah suda sembelit. Dengar-dengar Mealshakes ni bagus untuk usus yang sihat sebab ada arabic gum dalamnya. Mama-mama yg anaknya ada masalah sembelit wajib try ni. Sangat membantu.

    ReplyDelete
  2. Dulu anak2 sy pun ada masalah sembelit.lepas bagi minum mealshakes..teda suda masalah ni.lagipun mealshakes ni multivitamin juga kan.bagus utk anak2

    ReplyDelete
  3. Produk shaklee pertama yang saya cuba untuk anak saya yang picky eater dan under weight.. amazingly, mealshake sangat2 membantu anak saya berselara makan dan berat badan pun makin ideal lepas tu. Thank You Mealshake😘

    ReplyDelete